12/8

Jag är dunder trött.. Min fina familj firade mig idag eftersom att underbara vänner kommer över imorgon för att "hänga"
Men jag blev iallfall firad idag o fick massvis med fina mysiga saker!
Tack så jättemycket hela familjen! <3

Måste bara påpeka att min morgon inte alls var rolig.. Vissa dagar borde man bara få ligga i sängen heeeela dagen o inte gör ett smack! Nä juste inte ett SMACK!
Jag sov kanske 8 timmar men när jag vaknar vid 8 så känns det som om jag har sovit 3...Jag pallrar mig upp byter om till ridkläder o börjar cykla till stallet. Jag har insett att cykeln blir trögare och trögare för varje gång man använder den!
Och idag var den oerhört trög! sanslöst! Aldrig vart med om att trampa på en sån cykel! usch ofy!
Men i stallet så är korven underbart gullig o blir ännu sötare när man plockar fram bommar! Då bara flyger man fram!
Oh så underbar han är!
Sen efter att ha ridit o fixat ska jag trampa hem igen med lilla tröga cykeln!

När jag väl va hemma gjorde jag det ända rätta o ställde mig o gjorde cupecakes !


Gårdagen

Åkte in till stan med Tuss och gick på en jättefin foto utställning på Moderna muséet!
Christian kom lite efter oss så fick gå tillbaka o kolla igen med honom. Fick en jättesöt T-shirt av honom!Tack Christiiano!
Gick sen till Top Shop där Tuss köpte 3 trosor åt mig! Super söta! tack Tuss <3
Hängde hos Tuss resten av kvällen och åt o mös.
Christian smällde till mig på rumpan så tack vare honom så har jag ett fint rött handavtryck på baken! tack för det!
 
men nu ska jag sova så att jg orkar upp imorgon!
Mors kors!
                                                        Gangsters
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0