6/8

Morsning!
Jag har legat ute i solen i 3 dagar och jag känner mig för första gången på hela sommaren brun!
Lovely!
Så dom senaste dagarna har jag för en gångsskull bara slappat och städat... Eftersom Ludde bara sover så blir det jag som gör det..
Så jag har egentligen inte så mycket att skriva om nu.. Dressyrträningen börjar imorgon så jag känner mig taggad till det!
Så de blir inget lan på Odenplan med alla ikväll! Kommer inte orka stiga upp o träna efter en hel natt med endast dataspelande! Usch o fy.. Men jag önskar Tuss lycka till med det! <3

Jag hár förresten blivit totalt föräldskad i ett par skor! Tänka sig att jag blir kär i skor istället för pojkar...
    
                                                            Converse All Star
                        



Jag tycker dom e så grymt coola!

Sen gilla jag dom här två också!
Jag skulle inte säga nej till dom här tre!
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0