de e dags för Fredags mys!

O jag är trött idag!
Jag borde gå o lägga mig o sova ut men de skulle kännas ganska konstigt o sova klockan 7 på kvällen... Så väntar med o bädda ner sig imsängen tills efter man har vart i stallet iafllafall!
Jenni kom hem igår!<3 Yay! Så ja man kan räkna ut med lilltån vart jag var igår kväll, Hos Jenni med Tuss, Magda,Oscar,John,Jocke,Marcus och Axel!
Åkte sen till Marcus och tittade på Hjälp jag är en fisk!
Oh vad jag älskar den filmen!! Hahah sanslöst rolig!

(Sluta nue de e int ditt feal)



När jag kommer hem blir jag kritiserad för min matlagning.. Din jävel...
Men jag hade en trevlig fredag kväll.
Va i Täby idag med jenni och Tuss. Mys.

   Vi gillar konstiga diadem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0