ny skola ny inriktning!

För första gången på 3 år så cyklar jag inte till Hammarbacken, Jga cyklar till Vallentuna gymansium!
Haha måste säga att de känns lite kul o säga gymnasium istället för nian!
Men ja.. Välkommen Lovisa Till BVS1!
Beteendevetenskap! Inriktning Psykologi och Kriminologi bland annat!

Måste säga att jag är väldigt glad över att ha hamnat i samma klass som Mikaela och Kim och att Jhon har sitt klassrum precis vid mitt! ( Och nej jag stava inte fel på Jhon, Hans namn stavas så)

Va väldigt nervös i helgen, så jag slutade äta! Ja super bra där! Haha men Christian drog med mig in i stan köpte mackor,nutella,marmelad,Burn och äppelchips! så vi satte oss o satte på Håkan Hellström på högtalarna o satt o solade!
Hur skönt som helst! Och Christian har fyllt 16! Grattis Chriiiiistiano!!

Och idag då. Andra dagen i skolan, helt okej! Slutar vid 13. går hem o lägger mig o sover i 2 timmar, vaknar av att mobilen ringer.
Dte är Jhon som säger att hans tåg bara går till Ormsta o frågar om jag vill gå med honom till Molnby..
Lika bra o vakna till o få stallet avklarat! så promenera till Molnby med Jhon!
Trevlig promenad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0