Old times..

Satt o tänkte på the old times på bussen till danderyd!
Som filmen från 1997 då Max, våra stora häst, var ett litet föl med 75% ben o 25 % kropp.
Mamma filmade när han skutta omkring i hagen medanst jag stod precis vid staketet o tittade med öppen mun o förundran i blicken. Precis som vilken annan 4 åring som helst gör för ingenting.

 Mamma: Titta Lovisa, ett troll!
Lovisa:Vart då?!
Mamma: Precis framför mig!
Lovisa:Mamma du e tokig du!! *springer o kramar mamma som fortfarande filmar*

Jag tänker väldigt ofta på den filmen, Haha jag älskade min mamma så mycket! Det fanns liksom ingen bättre än henne!

Sen så växer man o man är inte en lika gullig 12 åring längre som ständigt är tjurig, Sen när tonåren kommer ! Hohoho mamsen hade de nog inte lätt ibland..
Och hur ofta har man inte vart så arg på ens föräldrar över att mna inte fått som man velat o tänkt i stundens hetta o kanke också sagt "Jag hatar henne/honom"
Men när jag tänkte såna tankar ångra jag mig direkt, Jag mådde dåligt över det o tänkte på just den filmen! filmen från 1997!
Och när man väl tänker på dom bra minnena man har så inser man bara att jag har haft en jävla tur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0