seg dag

Vakna upp hos Tuss o kände mig grymt seg! Telefonen vibrerade då o då av sms o jag kände bara för o drämma till den i väggen! hehe..
Va innte kvar så länge hos Tuss utan va nog hemma 1½ timme efter att ha öppnat ögonen!
La mig bara direkt i soffan när jag kom hem med en skål Kellogs Red Berrys...berries... okej Bär på engelska iaallafall!
Jag hagr blivit så sjukt beroende va dom! De e de ända jag kan äta på morgonen utan att börja må illa..
Fast jag har blivit lite avskräckt efter Tuss lilla berättelse som handlar om henne, hennes flingor och en tveskjärt! BLÄÄ!

Och idag när jag titta på mina fina rosor jag fick av Gänget så upptäcker jag att dom börjat mögla!
Jag hade ingen aning om att blommor kunde börja mögla! Shit.. jag borde hängt med mer på biologi lektionerna..
Nu ska jag snart byta om o ta tåget till stallet o rida lektion för Camilla.
Kommer sova  gott inatt efter tidig uppgång o träning!
 Men nu e de dags o kila iväg!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0