Stockholm The City!

vart i stan 2 dagar i rad o fyndat till skolstarten på måndag!
 
- Kofta från Gina Tricot
-Randig tröja från Gina
-Strumpor från H&M
-Underkläder från H&M
-  Nya converse <3 Från Footlocker
-Jeans från
BikBok

Tack min älskade mormor som gjorde det möjligt att fynda <3

Känner mig taggad till att börja göra nåt vettigt på dagarna istället för att sova till 10 ligga i soffan till 12 o sen dra till stallet o efter det va ute tills man får arga sms om att man ska va hemma!
Så i ärlighetens namn så längtar jag till måndag!

LängtarLängtarLängtar

Imorgon ska jag träffa Andreas! Han åker om exakt en månad till Australien så börjar få panik över att han drar! 
Gaaah!!!


 Nya skorna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0