Brev #1

Brev  #1
Är jag underlig?
Jag har en underbar familj, en underbar häst, underbara vänner och underbar släkt.
Men ändå, så gråter jag ofta. Alldeles för ofta. Gråter mig till sömns. Jag gråter när ingen ser.
Jag mår dåligt alldeles för ofta. Är det normalt?
Att jag hela tiden går runt och har ont i magen?  Att jag går runt o känner att det bara kliar i hela kroppen för att jag är så nervös.
Är det normalt att mina ben blir så darriga att jag knappt kan stå så fort jag tänker för mycket på allt?
Är det normalt att dom senaste veckorna har jag mått så dåligt att jag egentligen har velat ligga kvar i sängen och aldrig resa på mig?
Är det normalt att jag som har en sån underbar familj, underbar häst, underbara vänner och underbar släkt.. Funderade och tänkte hoppa framför tåget idag?
Är det normalt att jag tyckte tågets lyktor kändes trygga?
Är det normalt att jag ville hoppa?
Är det normalt att jag vill dö?


jag har börjat skriva deprimerande texter, Ta det som ni vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0