Onödigt yttrande

Visst finns yttrande frihet men vissa saker kan man verkligen låta stanna kvar bakom läpparna.
Sista lektionen i skolan,Filmkunskap. Mellankrigs historia handlar det om.
2 amerikaner kämpar mot en hel drös Japaner, En av männen blir huggen i ryggen.
Då är det ju klart man sen hör någon säga:
"Sandra han blev backstabbed"
En helt onödig kommentar o jag fick tvinga mig själv att inte sänka mig o dra till med något tillbaka.
Nu undrar säkert alla "Vad fan snackar människan om?!"
 Jag kanske ska dra hela historian så att alla får se vilken usel o värdelöst dum o elak person jag är.
Men det tänker jag inte göra.
För varför ska jag berätta det? Ge mig en bra anledning till det så kanske jag berättar allt.
Men tillbaka till onödigt yttrande.
Onödigt att yttra sig med Anonyma inlägg på ställen som Bdb o skriva en massa skit som "oh fy fan va ful du e!"
"jävla hora! du e för fet för den hästen!!"  eller min personliga favorit "Jag hatar dig!"
Innan du öppnar kakhålet tänk dig in i den personens situation över hur de skulle kännas att få läsa sån smörja.
Klart att man själv har gjort sån skit själv. Men det är nu man verkligen börjar reagera på hur jäkla sjukt och onödigt det är!
Klart man får ge sin åsikt men det finns en gräns mellan en åsikt o onödigt skit snack.

Kommentarer
Postat av: Lovilosa

Kära anonym.

jag hör det inte så ofta som du vill att jag ska höra det. Du hoppas bara att jag ska vara hatad.But here´s the thing. Jag är inte hatad.

2009-03-02 @ 09:54:49
Postat av: Anonym

vet du vad? Du kanske inte hör de rakt i ditt ansikte, men du vet inte vad det sögs bakom din rygg.



Som du själv säger, det man inte vet lider man inte av.



2009-03-02 @ 19:36:15
Postat av: Lovilosa

Nä för du vet ju inte vad som sägs om dig heller.

Alla vet att några snackar skit bakom ryggen på en.

Men bara för det betyder det inte att man är hatad, bara ogillad av människor som man inte umgås med.

Det man vet,lär man sig av.

2009-03-04 @ 17:30:17
Postat av: Maya

kära anonym kan inte du dra här ifrån för du är inte önskad här ...

Lollo är rn älskad person o hon är typ världens snällaste :) <3

2009-03-04 @ 21:06:06
Postat av: Anonym

jävla äckel, det är så synd att det är som det är. och vafan går du på någon och skriker fetto?



"ONÖDIGT YTTRANDE" eller va de¨så de hette. Precis, håll igen ditt egna jävla kakhål, äckel.

2009-03-19 @ 18:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0