Tradera.com

Satt och läste Frida här om dagen. Det var en av mina underbara julklappar från min mamma.
Och när  man bläddrar runt och läser artiklarna som "sno stilen av Ahshlee!" o hon faktist har något dugligt på sig, då känner man det komma.
Ha begäret.
Jag vill ha! Jag vill ha! Jag vill ha! Jag SKA  ha!
Det begäret kommer.
sen när man tittar på klänningen som kopierar Ashlees klänning så ska den ju såklart vara i alldeles för hög pris klass för den som inte skiter pengar.
Men när man sitter o trån tittar på bilden så ploppar idéer upp i huvudet! Varför ska jag va så lat o köpa en o sen va pank resten av månaden?
Jag syr min egen! Vad ska annars dom smått onödiga Sy lektionerna i skolan va till för?
Sy söta nallar med knapp ögon?
nej tack. här ska sys klänning!
blir den värdelös så säljer jag den på Tradera som ett märkesplagg för 200 spänn.
Upptäcker idioten att den är falsk så e jag lika lättlurad som den dåren.
15 år och lika busig som en blond kanin.

(observera att njag gör smyg reklam för Tradera!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0