28/11

Oh vad jag kommer sakna dig Maya...Tänker man efter så skrattar jag aldrig lika mycket som när jag är med dig!

Haha Jag och Maya va ute med ponnyerna idag! Haha ohh det kändes precis som för 2 år sen då mitt enda mål med hästarna var att ha så kul som möjligt i skogen! Rida runt som ett troll och bara va! Haha Jag tor jag slutade med det för lite över ett år sen... Klart jag red ut ändå men aldrig som i början när jag fick Sudden.
Tills idag. Det var en nostalgi tur i skogen! Vart vi än galoppera så ick det fortare och fortare eftersom att hästarna såg allt som en tävling som vanligt...

Det blev lite motion idag också! jag tog cykeln till stallet, när jag skulle hem va det mörkt så Maya erbjöd sig att köra bredvid min cykel med hennes lilla moppe. Så under vägen hem får man höra "Måste du cykla så långsamt?"

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0