AIK

AIK har ju nu vunnit Allsvenskan och i skolan firade lärarnas största AIK support det med bra klädval!
En gul tröja över dne en svart kavaj, svarta  byxor en AIK halsduk och en keps

<------ Den kepsen rättare sagt

 

Var med Martin och Olivia efter skolan, Olivia drog till oscar så jag och martin gick hem o prata hemlisar. Nu sitter jag här och funderar över om mitt tyska prov kommer va svårt på torsdag och vilka kläder jag ska ha på mig imorgon!:)

På torsdag ska jag till ÅVA och hälsa på Tuss ! :)

Pous Pous


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja elfsborg!!!

2009-11-02 @ 21:05:43
Postat av: ...

det är ju J-O's keps:O

2009-11-05 @ 00:26:52
Postat av: Lovisa

dear ... Jag vet att det är J-O´s keps! :)jag fråga ju honom om jag fick låna den ;D

2009-11-05 @ 19:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0