bloddy sunday

Min mamma kom precis upp med en varm macka åt mig! <3 I love my mum!

Charlotte kom och fota min odåga idag! haha han är ju inte riktigt en häst som kan stå still!
Vi skulle galoppera igenom en stor vattenpöl på ute volten och Sudden har aldrig gillat vatten så vart kom det att han tycker det är så kul att han stannar i mitten av pölen o börjar plaska som ett litet barn?!
Så söt där han stod i mitten av vattnet och började stampa i det så vattnet bara flög kring honom!
Hoppas att de blev några bra bilder så kanske jag kan lägga ut nån! :)
puuss

Kommentarer
Postat av: 1337

Det blev jättefina bilder. Både på dig och S...Bara ett tips. Mamma gillar svartvita bilder om det funkar för dig(?) PÖSS!!

2009-11-23 @ 10:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0