Datum?

Det har avrit ett jäkla knallande i trappor idag! Tisdags också...
Vart elevguide på skolan så schemat om hur vi skulle gå va gå upp till plan 4, gå ner till våning ett o gå ut till bygg, in på fordon längst ner gå upp media gå ner till cafeterian... Liksom WTF?!
Vad är problemet med att börja längst ner och gå uppåt?!  nej nej de e ju jätte svårt...-.-
Till råga på allt så hade jag ett underbart 80 minuters konditions pass på min gympa igår! Har lagom ont i benen idag. Tror man märker det på min fina gång stil...

Dagens fail: Sms:a till Alexandra och säga åt henne att hon ska träna på det hon skrivit till redovisniingen imorgon. Sms:ar.
Alexandra ringer. Jag vågar inte svara. Jag får ett röst meddelande. jag lyssnar. Det är inte Alexandra!
Det är en väldigt läskig turk som frågar vad jag vill! Hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0