datum?

God kväll alla ni som borde sova fast ni inte vill!
Jag kom hem för ungefär en 30 min sen från stallet.. red en stund även fast klockan var lite för mycket.. Känner mig helt slut nu! Vill slänga mig i sängen o sova...  Men inte än! :D
Jag borde äta men hungern har gått över till illamående så jag får se till att försöka äta tomorrow!
Skolan har ju inte direkt vart jätte intressant.. har suttit med Alexandra och Philip och skrivit om              Morgan-sen gick det bara utför.
Mitt tema i 2 veckor är kriminologi så jobbar med Morgan som är riktigt kriminell o stjäl bilar cyklar och godis! gangster grabb.

Åkte sen hem till biffen och kolla på Brüno och Futurama! Brüno är ju världens skönaste snubbe!!
haha


Kommentarer
Postat av: FEBB

bruno!! hahah ;) snygging...^^



1500 kr tror jag, eller mindre! 600 x 3, haha :D

2009-11-03 @ 22:40:15
URL: http://febbs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0