HATAR!

jag hatar sprutor
jag hatar sprutor
jag hatar sprutor
jag hatar sprutor
Jag hatar sprutor
jag hatar sprutor

Symptom under vägen upp till skolsyster, under the moment då sprutan tas och på väg ner
På väg upp: Darriga ben, ångest och viljan att hur lätt kunna springa iväg  så fort som möjligt. Utanför skolsyster skakar jag  som ett löv av rädsla för den lilla sprutan!
The moment: Håller Olivia i handen o jag känner att underläppen börjar darra lite.... hehe.
På väg tillbaka till klassrummet: Chocken släpper och jag skakar och hackar tänder.

 

Behöver jag säga att jag inte gillar sprutor?


Kommentarer
Postat av: Turken

hahha mes! :D



Bäst du aktar din axel imorrn då......... ;)

2009-11-24 @ 21:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0