Lovet är härmed slut.

God kväll!
Ser framemot min tyska lektion imorgon, direkt på morgonen.. 08.20.
Tyska är det jag aldrig ser fram emot! Usch fy o tvi!

Jag har vart väldigt effektiv i helgen! Har bestämt mig för att jag ska hålla ordning på mitt rum!!
Så mamma och pappa var och köpte en tvättkorg(...) åt mig i veckan där jag ska slänga ALL min smutstvätt som har en tendens att samlas på antingen golvet eller i min fotölj.. Jag evt inte hur det går till men jag har en fin röd korg nu där det står WASH <3
på kvällen slängde mamma också in 10 nya galgar så jag kunde hänga upp fler plagg i garderoben. Så nu hänger nästan allt i garderoben! Det fula med det är att jag inte når upp till galgarna utan att använda en stol... Det var ju så praktiskt med en byrå som står på golvet!

Men idag har jag vart dubbel så effektiv! Jag har jobbat i stallet från 7-11. Hem o sova i soffan till 15 då jag åkte tillbaka och klippet Sudden! han har no longer fin burrig vinterpöls <3

och nu sitter jag med inget bättre för mig i tankarna än att fråga er alla, vad sägs om att jag ska färga mitt hår brunt?!

 

                    

                   Ja det var....hmm..2 år sen! vad säger ni?


Kommentarer
Postat av: FEBB

jättefint ju! :) jag tkr brunt, det är skönt att ha tkr jag



och ja jag letar också!! daaamp :P

2009-11-01 @ 18:49:55
URL: http://febbs.se
Postat av: Titta en kaka!

Nämen, titta! En liten lovisa!

btw, fint hår och hårfärg! :o

2009-11-04 @ 22:27:15
Postat av: Lovisa

Tack för komplimangerna! :D

2009-11-05 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0