Lovisa <3 Borat

Mjäää vallentuna RK fick en andra plats i Division 2 igår! Medelvärdet blev 61% Bra jobbat där!
Duktiga Carro,Linn,Elin och Lovisa!
Surt att jag hamna previs utanför placering i den individuella tävlingen men jaja... jag tar igen det! Hehe



Jag har vart omringad av kärleks par idag! Är inte våren och sommaren tiden då ALLA håller på med alla?! Liksom WTF?! Olivia och Oscar är allmänt lyckliga och Tuss och Erik är allmänt jätte söta och perfekta för varandra! 
Klart jag är glad för dom men hallå tänk på mig nu :(
Hehhe nerå jag är väldigt nöjd som det är! (a)
eller aa... nästan nöjd.. Oliva förstår! Hoppas jag...

Bra skrivet! Jag ger mig en Borat för det här inlägget!
                                                                                                                                 

                            <3         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0