Så här roar man sig i Vallentuna

Ja som rubriken över, Så här roar man sig i Vallentuna!

-Man sätter på sig en alldeles för stor röd jacka och ställer sig på knä o ställer skorna vid knäna.
resultatet blir ungefär så här:



Tågen var försenade idag! O inte lite heller! 30 fucking minuter!! ahhh!
strömavbrott... illa illa... Myndigheterna planera det säkert bara för att det var skit väder...
Men efter 30 minuter kommer jag till Tibble och möter Tuss o Elin på Åva! :D Träffar även Danneee!! :D long time man!
Tuss Elin och jag drog till täby där vi hamna på donken med 6 cheeseburgare (Tack Tuss <3)
Tuss letade efter en jacka och hitta en Gossip girl jacka om jag får säga mitt!
Efter det fick man åka till stallet och mocka åt dom små hästarna! Mina skor kommer nog aldrig bli rena igen...

Så roar man sig i Vallentuna gott folk!


Jag och Tuss på Bik bok med en jacka som Tuss INTE köpte! ;D

Kommentarer
Postat av: Titta en kaka!

Låter kul! skulle ha varit med :o

2009-11-05 @ 20:30:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0