Tävling i helgen!

Satt precis och kolla igenom startlistan till helgens tävling. Hahah det kommer bli en kamp om andra platsen vad jag tror! Vet att en av tjejerna är så Jävla duktig så hon kommer nappa åt sig vinsten så jag får försöka nappa åt mig en andra plats (a) hehe... Jag har blivit ett sånt jäkla tävlingsfreak sen jag börja tävla i våras!
Blir galen om jag inte får bra poäng o blablabla... hatar verkligen att förlora också.
Ofcurse hejar jag och hoppas att det ska gå bra för alla andra från samma klubb men jag är ju äldst och enligt mig borde jag va liiite bättre, men dom här brudarna!! Sanslöst vilka talanger i dressyr Vallentunas ridskola fått tag på!


Men Sudden har aldrig gått så bra utan att jag fått hjälp av en tränare så jag kommer vara nöjd hur som helst på söndag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0