The one and only <3

Du är den enda jag kan sova i samma säng med utan att jag ligger på kanten av sängen!
It´s the one and only Tuss! <3
Vi bestämde att vi skulle ha en tvätt äkta fredagsmys kväll! Så vid halv 8 möts vi i centrum för att införhandla nödvändigheter från ICA och Boxx!

Jag satt utanför ICA och vänta på Tuss så tittar jag till höger och får se Tuss komma med finaste leendet på dagen! och bakom kommer Jonas poch Charlotte! Ohh de va så länge sen jag träffa dom! Sjukt trevligt att träffa 3 av 4 i familjen Hall!
Vi satsa igår o köpte: Sorbet glass,naturgodis,julmust, en kexchoklad till Tuss, och haha 2 Love Box ;) hehe alltid bra att ha!

Sen vidare till Boxx där vi hyrde "The curious case of Benjamin Buttons" Och "München"

 Ohh så gammal bild! Hehe 08 in our hearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0