Ute kväll? I dont think so!

God kväll alla ni som är lika trötta o "sjuka" som jag!
Eller jag är inte sjuk jag vet inte vad jag är.. Men jag har vart snurrig i skolan o påväg hem så ville jag ställa mig o spy i en buske.. Eller om vi ska säga det lite finare jag ville stoppa fingrarna i halsen o spy för att må bättre eftersom jag mådde så pass illa! Nån som förstod? :) Hemma så la jag mig i soffan o kände att ögonen knappt höll sig uppe så efter att ha ridit så besluta jag mig för att va hemma o mysa framför TV:n o sen sova l :)
Tråkigt? Ja lite grann men ändå så himla skönt! :D

Om en kvart ska jag skölja ut håret. Sitter och färgar det. Får se hur detta blir... Hehehe

 <--- Mjo man har ju sett ut sådär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0