11/9

Det har vart en sån superdag i skolan idag! Trivs verkligen o gillar hela mitt program! o människorna runt om ;)
Men när jag kom hem så blev jag helt plötsligt bara nere.. jag tänker för mycket på helt fel saker!
Hur gör man för o tänka på rätt saker?!
Så eftersom jag vart nere.. så kila jag ner till Konsum och köpte Ben&Jerry!
Man blir små lycklig medanst man äter den.. Haha jag blir iallafall det!
Jag trodde jag knappt skulle ha råd att köpa glassen men de visade sig att jag har mycket pengar på kontot! IIIIIHH!!!
Jag som oroat mig över ekonomin vart nu väldigt glad!
¨Så humöret steg av det också! (Y)
 Men nu ska jag ta en lugn kväll.. Det har jag inte haft på ett tag!
Det känns lite tråkigt men samtidigt känns de rätt skönt att inte göra NÅNTING!
Men ni som känner mig får självklart ringa och sociala lite om ni vill!

Men de va allt för mig nu!

Fisk mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0