14/9

Köpt nya jeans idag! 27:5! Älskar dom jeansen dom passar perfekt på alla ben!
Väntade sen inne i stan på Johan. Det blåste.. Men det va trevligt att va med honom! Det är det alltid.

Haha har en inlämningsuppgift som ska in på fredag. jag ska skriva om mitt liv och intervjua personer i mitt liv.
Det blir pappa och Tuss. Pappa vet dock inte om det än bara! Hehe.
Men han måste berätta lite från då jag va liten!

Jag har vart så dunder trött hela dagen så blivit skrämd hit och dit hela dagen!
Martin skrämdes genom att bara ta på min mössa o Kim har skrämt mig ett X- antal gånger idag! Ska snart gå o lägga mig så jag är utvilad imorgon!
Det blir typ... NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0