15/9

Det är borta nu. Känslorna är borta. Helt. Och det känns så jäkla underbart!
Stanna där du är och lev ditt liv för nu lever jag mitt liv igen!


Jag måste använda en stol när jag ska sätta mig på skåpen! Olivia och Mikaela kan hoppa upp hur enkelt som helst! Men jag! jag måste använda en stol?!
Illa...Illa...
Jag skriver om min uppväxt och det är så jäkla kul! det ända jobbiga är att man måste intervjua minst 2 personer och få med deras åsikter i texten.. Öhh...

Ska passa på o säga att Johan är helt och hållet galen som bara sovit 2 timmar inatt och inte är ett dugg trött!!
like.. WHAT??!

Mina armar ramlar snart av från kroppen efter dressyrträningen... satan vad stark han skulle bli idag!! Orkade knappt hålla honom!
 Nu ska jag sätta mig framför tv:n och ta det lugnt! Gud så skönt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0