20/9

Älskar att Tuss och jag försökte ha ett All american sleep over igår kväll!
Tuss kom över och åt middag, när vi va klara så väntade bastun med äppeldoft. Sen var det bara att lägga upp mängder med glass i skålar bära upp det till mitt rum och sen äta samtidigt som vi m¨ölar varandras tånaglar och pratar massa skit!
Haha Det låter bara  såå himla töntigt men de var en av de roligaste mysigaste o trevligaste kvällarna på länge!

På morgonen gjorde mitt öga lite ont.. Jag kolalr i spegeln o ser att mitt ögonlock är lila och svullet.
Vi har två slutsatser till det.
Antingen har jag fått en vagel(USCH!!) eller så har Tuss knockat mig i sömnen! Jag hoppas faktist att jag har fått en smocka i sömnen! Haha

Och så tävlingen... Inget jag var nöjd med men ändå blev jag placerad på tredje plats i LA:n. Ingen kommentar om hur missnöjd jag var efteråt.


Kommentarer
Postat av: Tokifia

DUKTIG Tejje som blir placerad i LA! Är så stolt över dig och det borde du också vara! :)

massa pussar

2009-09-21 @ 12:47:05
URL: http://aafrica.blogg.se/
Postat av: Lovilosa

Men lilla tokfia.. jag har vart placerad i alla mina LA starter :)

Puss på dig!

2009-09-23 @ 20:36:00
Postat av: Anonym

Men lilla tokfia.. jag har vart placerad i alla mina LA starter :)

Puss på dig!

2009-09-23 @ 20:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0