23/9

Känner mig inte ett dugg taggad till att börja med min samhälls läxa... Ekonomi är ju bara sååå tråkigt om jag får säga så.. Tyska är nog likadant.. Men jag måste nog börja med dom nu..

Va i stan med Johan igår o vandra runt, de blåste så extremt mycket! Så det var ju rätt skönt o komma hem o lägga sig i sängen <3
Lovisa<3sin säng

haha ja jag och Olivia roar oss på alla möjliga sätt under lektionerna!
Dagens kommentar:

Lovisa: Jag blir knäsvag när jag ser honom...!!
Olivia:OJ! det var ju inte bra!
Lovisa:Nej vänta jag hade bara fått blodstopp i benet!

Tyvär Martin.. Jag blir inte knäsvag av dig..

men ja.. de va väl det osm orkar skrivas.. Back to work!

Pous pous

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0