dagarna går och går och går......

Pratar i telefon med Tuss, eller vi la iförsäg på för 2 minuter sen.. Inbjuden på "myskväll" med henne Christian och Danne. Det känns som om Christian kommer va allmänt galen! Men skulle va kul att träffa killarna eftersom det var ett tag sen jag träffa dom!

Jag har nog haft den segaste helgen ever men ändå inte!
Jag har inte gjort ett smack men ändå har jag haft fullt upp med att förberedda till första allsvenska tävlingen som hölls på Vallentuna ridklubb idag! Hemmaplan för min del.
Laget kom på fjärde plats av nio och det är ju bra, så laget ligger bra till inför nästa omgång och då är vi förhoppningsvis ett av dom fem lag som går till final! :)

 btw...OLIVIA!! JAG HAR HITTAT HÖRLURAR TILL MIN IPOD!!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0