23/1

Är det inte lördagar som ska va jätte mysiga och jätte sköna?
Jag har då inte haft en skön lördag!
Jag kan gå med på att den var mysig stundvis, men skön njäää...
Åkte med mamma och plocka upp mormor hos henne, så åkte vi vidare till täbban för att leta efter dop/bröllops kläder.
Vi kom dit vid halv 11 och vi åker därifrån halv 3...
Jag lovar vi gick in i varenda klädaffär, 2 juveler affärer, 2 bokhandlar och ett café.
Dagens bästa var fan att sätta sig på ett café och ÄTA! Jätte trevligt att sitta o bara prata med min fina mormor!

Väl hemma så är det stallet som väntar...!!  Ni som klagar på att ni har för mycket överbliven tid... Bite me!
Hoppade upp utan sadel o red inte länge bara för att jag var lat.. Hehe
Men när jag är klar o sitter på Sudden o pratar med morsan så får båda hästarna ryck o sticker iväg. Klart sitter jag helt oförberedd och hamnar med en jävla duns på marken. Aldrig har jag fått så ont i huvudet när jag åkt av! Måste fått en minder concussion! Märkte sen att jag fått en smäll på ryggen när jag reste mig upp.
I want a time out...


Kommentarer
Postat av: Sunny

Oooh ja!<3

2010-01-24 @ 18:06:31
URL: http://sunnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0