Darling I leave and you wont come along...

Morsning!
Sitter och får backflashes från nian då man dissikerade kolungor osv.. Tuss ska nämligen dissikera grishjärtan på fredga!
Jag känner mig inte ett dugg avundsjuk om jag ska vara helt ärlig!
Gick ut när vi gjorde det i nian, Inga sa åt oss att ta ett sugrör och blåsa i kolungan så den spärrades upp som en ballong! 
Men över till vart min dag har spenderats! I Tingsrätten. Eftersom vi ska få reda mer på hur det går till i en domstol. Jag kan gott och väl säga att jag somnade på Linnéas axel.. Sov tyvär bara i 5 min.. Var inte alls som jag trodde! Trodde de skulle va mycket livligare och advokater som gick runt och höjde rösten..
Men icke...Alla hade redan erkänt sina brott och samtyckte om ALLT...
Nä juridik är då ingenting för mig!
Jag letar vidare om mitt framtida yrke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0