Fika med vännen från förskolan!

Som överskriften säger så  fika jag med min äldsta kompis idag! Sandra! Vi har kännt varandra sen vi gick i förskolan. Och vi har gått i samma klass ända till nian!
Nu har våra vägar skiljts åt lite.. och vi hade nog inte träffats sen sommaren!
När vi satt inne på biscotti.. Jag har inte skrattat så mycket i streck.. haha Sandra är en omogen liten prick som man bara kan skratta med!
De e så kul och sitta o prata random shit med vänner på ett mysigt café..Det liksom lyfter upp ens dag!
När jag är hemma tänkte jag fortsätta med tyskan jag aldrig kom igång med under dagen, men nä böckerna låg i skåpet.. i skolan... Så mamma fick åka ut i snön med mig så jag fick tränga mig in under öppet hus på skolan!
men jag fick tag på böckerna och jag åkte hem!
och nu vill jag sova!

Om 1 h och 45 min blir TUSS och BILL 17 år!


Kommentarer
Postat av: Sunny

Haha jag förstår det. Vad för spruta?

2010-01-29 @ 19:58:17
URL: http://sunnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0