Fredag kväll...

Det är dags för fredags myyyyyyys!
God kväll!
Ville egentligen va med bästa Sunnie ikväll, men har typ mått halv bra efter den där jävla sprutan jag fick idag... Den gjorde ju sjukt ont!!! och jag hatar ju sprutor... Höll på o dö när jag tog den..
Blä... har 2 kvar också.. Jippi!
Nä men in med de goda och ut med det dåliga! fick faktist sen ligga hemma och äta hämtmat bara för det. hehe. Jag ska va inne i stan halv 12 imorgon och gå på en föreläsning om engagemang och sånt. Vart anmäld av skolan, och ajg börjar faktist se fram emot att gå på den! Verkar rätt kul och intressant.
Berättar mer om den imorgon!


Kommentarer
Postat av: Sunny

Haha åh, första gången gör inte ont, 2:a lite ont 3:e CP-FITT-ONT! xD GOOD LUCK!

2010-01-29 @ 22:25:03
URL: http://sunnies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0