Music

God kväll på er!
Börja precis tänka på vad skulle jag inte klara av att vara utan en hel dag.
Jag skulle inte klara mig utan min Ipod. Min gula fina Ipod...
Den är alltid med, Överallt och hela tiden. Jag gillar inte tystnaden. För i tystnaden kan man höra saker man absolut inte vill höra.Så varför ska man sitta och lyssna efter det man inte vill höra?

Det var när jag fick min första lilla Ipod av Tuss då jag slutade peta ur hörlurarna ur öronen då lektionen börja. Jag peta ut den ena hörluren men den andra satt kvar och höll tystnaden borta från vänster öra( Speciellt under fysik lektionerna i högstadiet)
Gissa om jag inte hängde med under de lektionerna... Fick IG i fysik och fick verkligen kämpa sen för att få ett G. Men jag skulle ändå inte fortsätta med fysik i gymnasiet så jag brydde mig helt enkelt inte om att lyssna.
Musiken var mitt skydd mot omvärlden, den fick mig att försvinna när jag ville och jag kunde lätt komma tillbaka när jag ville.

Det är samma sak nu.
So yes. Music is my drug.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0