sweet 18

Kim ställde precis en fråga till mig.
"Vad är det första du tänker göra när du fyller 18?"
Jag är just nu, 1½ år innan, helt säker på att jag ska tatuera mig. bara för attcelebrate min myndighet. Det är väl det de flesta gör?
Tatuerar sig och drar ut på krogen.
Jag är nog precis som alla andra. Jag vill tatuera mig och jag vill dra ut på krogen.
Men det känns ändå som om man lämnar nånting då man fyller 18.
Man lämnar tryggheten att händer det något så finns ens föräldrar och hjälper till. Och så åker man på en redig utskällning efteråt men dom är ändå där och reder ut trasslet.
Men dom kommer antagligen inte göra det efter 18. Then your on your own. Det är en skrämmande men ändå en underbar tanke!
Ta hand om allt själv. Få det bevisat. I can do this!
Men ändå.. shit... går allt åt pip svängen nu.. vad gör jag då?!
Men... 18 låter som en väldigt inbjudande siffra. Am I right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0