30/1

Jag tycker inte om varken Januari eller Februari. Det är något med dom månaderna som inte stämmer. Dom är outsiders för mig. Det känns som om allting går fel för det är då man väntar på att vintern ska ta slut och våren att slå ut.
Vad man än gör, hur väl man än tänkte att det skulle bli så blir det alltid fel.
Det är månaderna med besvikelser och svek.
Jag känner mig sviken.
Jag känner mig glad men samtidigt lurad och sviken.
Om det skulle vart April så skulle jag puttat allt åt sidan och gå vidare.
Men i Januari ligger allt bara kvar. Det är precis som snön. Hur mycket man än blundar och önskar att den ska försvinna, så finns den fortfarande kvar när man öppnar ögonen.
Jag försöker blunda och glömma. Men när jag öppnar ögonen igen finns allting bara kvar.



Kommentarer
Postat av: FEBBs

Nämen tusen tack underbaraste du! :) Hoppas du får en skön.. vafan är det för dig haha :D, lördag!

2010-01-30 @ 10:05:01
URL: http://febbs.se
Postat av: simone

sv: Heey! Tack så hemskt mycket, det värmer otroligt :) Och jag håller med dig, tycker inte om dom månaderna heller :O

2010-01-30 @ 11:18:30
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0