vart tog klimatförändringen vägen? -Det är ju svinkallt!

God kväll!
Sitter och tittar ut genom fönstret och allt jag ser är bara blåst och snö! Vart tog klimatförändrignen vägen?
Vad hände med att vintern skulle försvinna? Jag tycker då verkligen inte vintern är på väg att försvinna!
På väg hem från skolan idag så vart man helt vit pga all snö som ramla ner från himlen!
Jag har aldrig varit en vinterperson, det märker man då jag alltid sätter på mig för lite kläder på vintern. Tunna jackor,converse osv..
I love it thin!
idag har vart en sån dag då allt bara verkar gå riktigt snett!
1. stressat upp mig över hur de ska bli på fredag då jag är på utbildning mellan 11-15. medanst jag har redovisning efter 12 och läkartid kl 14.
2. åkt hem till Olivia och precis när vi hoppat av bussen så inser hon att hon glömt nycklarna hemma.
3. Min mobil gick sönder, så jag fick ta morsans gamla. Så jag har INGA nummer. Eller jo nu har jag dom viktigaste!

men dagen har helt enkelt var *Tummen neråt*

Hoppas på bättre dag imorgon!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Aotsuri

Good people of togo i was here ok.

2011-01-14 @ 14:39:13
URL: http://aotsuri.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0