What´s the point of doing anything...

Om jag kunde spola tillbaka tiden.. Då skulle jag spola tillbaka till då Maya bodde kvar i Sverige o hade sin häst i boxen bredvid min häst.
Jag vet inte om vi var menade för varandra eller vad vi va, men Maya var och är nog fortfarande den enda tjejen som varje dag och när som helst kunde få mig att skratta så jag vek mig dubbelt. Roligare chey får man leta länge efter.
Vi va som två pusselbitar. Maya tog fram de bästa hos mig. ALLTID. Vilket humör jag än var på.
Hon fick mig att släppa nervositeten av att inte alltid ha kontroll på allting. Speciellt när vi var ute i skogen med hästarna för att låta dom galoppera av sig.

Man kan lugnt säga att inget är sig likt sen Maya flyttade till  the big USA. Livet flyter väl på som vanligt, men stunderna då man inte ens kunde stå rakt av allt skratt finns inte kvar.
Minns fortfarande känslan när Maya sa att hon skulle flytta till USA. Visste inte riktigt vad jag skulle ta mig till.
vet fortfarande inte vad jag ska ta mig till när jag tänker på att hon inte kommer komma inkörandes på sin 20 åriga crescent moppe till stallet.
Hon har alltid funnits där när nånting hänt, så vad är ett liv utan Maya egentligen? 


Kommentarer
Postat av: Majsaanigeen

aw,du e finast, nu får du mig o sitta med ett stort fett tjockt brett leénde och tårar i ögonen<3 Det är inget liv utan en Lovisa, en lollo som kastar suddens spån över väggen, en lollo som man skrämmer så lätt så hon får panik en lollo man garvar med så att man inte kan andas, fan saknar dig så himla jefla mkt <3 om inte stallet är sig likt hemma, så kan jag säga att detta stall är inte i närheten utav molnby. Försöker få iväg dom på sånna där roliga turer då hästarna skenar

, men såfort man travar så ropar dom "can we walk, she is getting a little wild", -.-......... åhh vad jag saknar att snacka gossip med dig, klaga på hur en viss "kompis" är cpee i huvet och hur stoffe ser ut som en apa och alla dina killar (som jag är tillåten att mobba även om dom e snygga)hehe, nej livet är sig inte likt utan dig. Så äre bara <3 lova att aldrig lämna V-tuna cause I will come back <3

2010-11-23 @ 23:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0