Dag 1- en nytagen bild + 10 sanningar om dig själv

Jag är en riktig larvpotta som gör det här, men jag blir iallafall en erfarenhet rikare av det!
- Jag tänker oftast inte efter innan jag gör saker, resulteras emellanåt med ångest.
- Folk brukar se mig som en väldigt agressiv person, jag är faktist rätt snäll egentligen...
- Min häst är ljuset på min dag
- Det är fortfarande jobbigt att se mitt ex med någon annan.
- Jag låter alltid arg emot min mamma, men jag älskar henne fruktansvärt mycket!
- Jag anser att jag har en syster. Även fast vi inte är blodssläkt!
- Jag hatade skolan mellan årskurs 1-9
- Jag har en smärre förälskelse på en kille jag träffat 2 gånger
- Jag blir alltid lika förvånad när någon kommer ihåg mitt namn
- När jag var mindre trodde jag på alla som sa att jag var tjock. Now they can kiss my fat behind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0