Torsdags häng

Vaknade tidigt idag av att jag hostade som en tok! Fick några små kväljningar av allt hostande.. Så blev inte så många timmars sovande inatt heller..
Men jag pallra mig upp till stallet och red ut på min lilla tok häst! Skällde ut 2 tanter som cyklade emot oss alldeles för snabbt.. Min häst är lite skraj för cyklar och deras säkerhetstänkande var extremt lågt.. Va tvungen att skälla på dom men får till svar "Men hästarna i stallet dä borta klarar det.." Ja okej så om du inte tycker skräckfilmer är läskiga så tycker ingen det? okej då vet jag.
alla är vi individer och tycker och känner olika..
Efter stallet mötte jag upp Gurra på en snabbfika innan han drog till jobbet!Fick en extremt skön tröja av honom som han aldrig använde!
Thanks 4 that :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv mer

2011-11-09 @ 16:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0