För 4 dagar sen åkte Andreas till USA och jag är både uttråkad och rastlös.. Mest för att jag vet att det kommer dröja ytterligare 10 dagar till innan jag får träffa honom igen..Må hända att det låter fjantigt, men sen han åkte har jag inte kunnat sova. Sover som bäst med honom. Försöker sysselsätta mig så gott det går med att vara i skolan,stallet och gymmet! Men de går trögt! Det har bara gått 4 dagar och i skolan slängs de fram massa sista uppgifter innan studenten... Rätt bra att det var dessa veckor jag skulle leva ensam för nu hinner jag försöka göra nånting istället för att skjuta undan allt skolarbete!
Men jag håller räkningen tills han kommer hem!
10 dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0