Dag 5- Vem är nummer 13 i din telefonlista och hur känner du den personen?

Hmm nummer 13. Det är Herr Arvid. Mr Nordström. Jag umgås ingenting med honom längre, men vi lärde känna varandra i mitten av sommaren,nångång i Juli.
Vet inte riktigt hur det gick till..men vi klickade rätt bra från första gången vi hängde utan att vara påverkade av alkohol eller omringade av andra fulla människor.
Vi bestämde oss för att båda va uttråkade en kväll och vi skulle ses, jag mötte upp honom vid tåget i min förort, vi tog en promenad till stallet, utan att det blev en ända tyst minut. Vi gick hem till mig och kollade film. Klockan blev mycket och tågen slutade gå. Han sov kvar. Sen sov han kvar 2 nätter till. dagen då jag formligen skickade hem honom gick till och med mamma med till dörren och sa på skämt " jag trodde för ett tag att vi fått ett till barn i familjen!"
Men ibland tappar man kontakten! Men skoj hade vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0